Saturday, June 2, 2018

Zaječarsko Pšenično



Na tužnim policama srpskih supermarketa, Zaječarsko je već nekoliko godina unazad jedina ukusna tačkica - uz klasični svetli lager koji iako varirajućeg kvaliteta ipak češće dobar nego li loš i tamni lager koji je, po mom ukusu, odličan.
Vest da pokreću i pšenično pivo me je oduševila - ide leto, potrebno nam je jeftino i kvalitetno rešenje za odvratne vrućinštine.


Nažalost, krajnji produkt i nije ispunio očekivanja,. Za razliku od Crnog koje deluje kao istinski dobro sklopljeno pivo, punog i bogatog ukusa i što je vrlo bitno konstantno (makar ja nisam naišao na lošu limenku), Pšenično je razočarenje. Verovatno i jedno od najlošijih piva ovog tipa koje sam ikada pio. 
Nisam stručnjak, ne razumem se u samu proceduru kuvanja, ali ozbiljno sumnjam da ovo i nije pravo pšenično pivo već neki pola-pola hibrid. 
Na oko nije posebno impresivno, ali u ustima postaje pravi haos. Vodenasto, negazirano i bljutavo. Oduran ukus lošeg lagera se meša sa slabim ukusima koje inače volimo  kod pšeničnih piva... Začinski i ukusi banane. 

Nisam uživao u pivu, ali ni u ovom kratkom tekstu., ne volim ja da pljujem bilo koje pivo. Možda neko ko i nije upoznat sa boljim pšeničnim il ijednostavno ne mari i nađe u ovome nekog uživanja. Takođe, moguće je da ovo kopile lagera i pšeničnog jeste baš nešto što je neko čekao.
Pošto ne želim da potonem u neki snobizam i pljuvanje domaćih i jeftinih piva, završiću još jednom preporukom za ostatak njihove ponude, posebno njihovo vrsno Crno.
Uz napomenu da je moguće da mi je naišao zaista loš komad.

OCENA: 4/10


No comments:

Post a Comment